Angajati vs Sefi – ce nu discuta angajatii cu sefii lor

De multe ori apare o bariera intre angajati si sefii lor. O bariera in comunicare mai bine spus. Acest lucru poate fi util sau nociv pentru o companie, o companie care cauta idei de dezvoltare si inovatie, unde o idee la momentul potrivit poate schimba total viitorul firmei.

Ce este drept, este probabil ca daca spui ceva gresit, venitul tau lunar care poate este esential traiului familiei tale, poate disparea daca seful se supara pe tine.

Ce nu vor sa discute angajatii cu sefii lor. Ei evita foarte mult sa discute problemele de familie, relatiile personale, opinia deschisa fata de activitatea societatii si angajatii care nu sunt eficienti la munca.

Sefii vor angajati model vor ca angajatii lor sa se comporte frumos cu clientii si toate problemele familiale sa ramana acasa si la serviciu acestia sa se comporte exemplar. Un client fericit inseamna un profit mai mare si raportul de fidelitate al clientilor creste enorm.

Lasă un comentariu